question-mark-1495858_1920

5 שאלות שחייבים לשאול לפני שבוחרים חברת מחשוב לעסק

צרות, יודע כל בעל עסק, באות בצרורות. אבל כשהן מגיעות מתחום המחשוב רוב המנהלים מגלים אזלת יד וממהרים להתקשר לספק המחשוב שלהם. מכאן, זה כבר לא בידיים שלהם. מי לא מכיר את תחושת חוסר האונים הנלווית לכל בעיה בשרתים שמשבשת את התעבורה הרשתית בחברה או בתקלה שחוסמת גישה לקבצים חשובים בענן.

החדשות הטובות הן שברוב המקרים אפשר וצריך לפתור את אותן בעיות במהירות האפשרית. החדשות היותר טובות: אפשר וצריך למנוע אותן בכלל. אם רק כל בעל עסק ישאל את עצמו 5 שאלות פשוטות, ויענה בכנות על התשובות:

האם חברת המחשוב שלי מנהלת פרויקטים מורכבים?
ניהול פרויקטים מחשוביים היא משימה מורכבת שמחייבת צוות מובחר של אנשי מקצוע מיומנים בתחומי IT, תקשורת ואבטחת מידע שיענו לכל צורכי הפרויקט באופן האיכותי והיעיל ביותר. חברת מחשוב מקצועית תאמץ גישת ניהול הוליסטית שלמה ומקצועית המסופקת על כל שלביה מתכנון ועד התקנה, ועם שירותי החזקה ותמיכה סביב השעון. הניהול ייקח בחשבון את כל מאפייני וצרכי הפרויקט, המדיניות והדרישות שלו שעל פיהם יבחרו המערכות הטובות ביותר בהתאם לתקנים מחמירים, ויוקמו ויותקנו בשקיפות מלאה ולאחר קבלת אישורים מהלקוח.

האם חברת המחשוב שלי מתמחה במחשוב ענן?

שירותי ענן מתקדמים ומותאמים באופן מלא הם צורך של כל ארגון. הפתרונות כוללים בין היתר, אחסון, גיבוי, תקשורת, אבטחת מידע עם הצפנות של נתונים רגישים. לכל אלה יש להוסיף תמיכה מלאה, שרתים בעלי חומרה איכותית עם רמות אבטחה אופטימליות, מערכות ניטור, זמינות גבוהה, נפחי אחסון לא מוגבלים וביצועים מעולים. פתרונות הענן אף כוללים שליטה בעוצמת המחשב, רמה בסוג שרת, שימוש בכל פונקציה מבוקשת בתכניות דואר אלקטרוני, ניהול של יומנים, אופיס, פריוריטי ותוכנת SAP.

 

 

האם חברת המחשוב שלי מציעה פתרונות תקשורת וביטחון הולמים וראויים?
אומרים כי כל מערך חזק רק כמו החוליה החלשה שלו. את המסר הזה כדאי להפנים היטב כאשר בוחרים חברת שירותי מחשב לעסקים לעסק. המטרה היא שבתחום התקשורת והביטחון – לא תהיה חוליה חלשה. ודאו כי חברת המחשוב מתמחה במערכות מנ"מ (מתח נמוך מאד) שכוללת אינטגרציה בין כל רכיבי התקשרות והביטחון – מערכות אזעקה, מצלמות, אינטרקום, בקרות כניסה ועוד. כמו כן, יש להבטיח שימוש בפתרונות הצפנה ואבטחה מתקדמים על מנת להבטיח עבודה רציפה, יעילה וחסכונית בארגון.

האם חברת המחשוב שלי שולטת בתחום הטלפוניה?
הטלפון הוא חלק בלתי נפרד מחייו של כל עסק פעיל. מגוון שלם של שירותים בתחום הטלפוניה נועדו לייעל את התקשורת, להגביר את תפוקת העבודה ולהגדיל את הרווחים. יש לכם מרכזיה בענן? אליה ניתן להתחבר למערכת מכל מקום ובכל זמן. ומה עם מרכזית IP מתקדמת המאפשרת לחבר בין תשתית הטלפונים לטכנולוגיות נוספות כמו טלפונים ניידים, מכשירים מרוחקים, דואר אלקטרוני ומערכות ארגוניות ממוחשבות? ועל Call Center – מערכת חכמה למטרות בקרה, ניהול ושליטה על התקשורת הטלפונית, כבר דיברנו? הפיצ'רים החכמים של המערכת מאפשרים להגדיל את קצב הטיפול בשיחות, לקצר את זמני ההמתנה, לספק נתונים מדויקים ולאפשר שליטה בזמן אמת.

האם חברת המחשוב שלכם עובדת עם חברות התוכנה הגדולות בעולם?
הבחירות שאתם מקבלים בתחום התוכנה בארגון שלכם, יכולות להשפיע על אופי העבודה כולה בפן הבטיחותי מבחינת אבטחת מידע, נוחות, היעילות, וכמובן החיסכון הכספי. לפיכך, מומלץ לבצע את הטמעת המוצרים והתוכנות באופן מבוקר, בשיתוף פעולה של חברות התוכנה הגדולות והמובילות בעולם. בנוסף, הקפידו על הדרכה יסודית וליווי ממושך במעמד ההתקנה ולאחריה, לרבות טיפול בתקלות מרחוק, ובמידת הצורך באמצעות הגעה פיזית למקום.

זכרו: תקלות שלא מטופלות לעולם חוזרות.

אנחנו, באנקום סלבידו בע"מ נאפיין את צרכי הארגון שלכם ונבנה לכם חבילת מחשוב ותקשורת התואמת לדרישות ולתקציב הארגון שלכם. 

לייעוץ וקביעת פגישה ללא התחייבות צרו איתנו קשר: 09-8349193